PN-El Service går imod strømmen

PN El Service

PN-El Service går imod strømmen

Det er efterhånden 15 år siden, at Per Nielsen købte Dronninglund Installationsforretning af Børge Tjele Hansen på Bødkervej. Dengang var butikken mere et supplement til lageret og var ikke en del af EL-salg-kæden. I dag er PN-El Service, som virksomheden nu hedder, på alle måder en moderne installationsvirksomhed og det gamle lager med den lille butik er blevet en stor EL-salg-forretning med et væld af el-artikler og hårde hvidevarer. Jubilæet blev da også markeret med ekstra gode tilbud til kunderne, hvilket ifølge Per Nielsen er en naturlig konsekvens af den opbakning kunderne viser. – Vi har en sund forretning med et bredt kundesegment. Så jubilæet skulle naturligvis markeres, fastslår grundlæggeren, der for 3 år siden fik Lasse Nebelung med som kompagnon. De to står i dag i spidsen for en installationsforretning med 11 medarbejdere og med kunder fra Skagen til Hellerup. – Ja, vi har travlt, konstaterer Lasse Nebelung. – Vores medarbejdere gør et godt stykke arbejde for at servicere vores kunder på bedste vis. Og så må Per og jeg ellers forsøge at holde styr på ordrerne. Og butikken passer jo heller ikke sig selv, siger han med henvisning til, at kundeskaren til stadighed stiger i forretningen. – Her satser vi især på hvidevarer, lyder det fra Per Nielsen. – Vi har et stort udvalg af alle typer, og det har vist sig, at vi sagtens kan konkurrere med de store kæder og netsalgsbutikker. Vores vigtigste egenskaber er service og kundepleje. Hvis man køber en vaskemaskine hos os, så følger installationen med. Vi tager også den gamle maskine med. Det skal man typisk betale ekstra for i de store kæder, forklarer Per Nielsen og bakkes op af kompagnonen, der ligeledes hæfter sig ved rådgivningen. – Det får man jo ikke, hvis man køber sine hvidevarer over nettet. Mange sætter pris på at blive grundigt klædt på, inden de bruger penge på hvidevarer. Og her vi altså konkurrencedygtige. Det er vi i øvrigt også på priserne. Vi har altid kunnet matche de store spilleres tilbud – blandt andet fordi vi er gode til at finde varer til de rigtige priser. Ofte køber vi store partier hjem, og så bekymrer vi os over, om vi nogen sinde kommer af med alle de støvsugere. Men det lykkes alligevel, smiler Lasse og slår et slag for den løsslupne tone i forretningen. – Det er en vigtig parameter hos os. Det skal være sjovt at arbejde her, og kunderne skal mærke, at de er velkomne. De får ofte en vittighed eller en sjov bemærkning med på vejen. Det er bare vores stil, siger han.

El Salg-butikken hos PN-El service er naturligvis også leveringsdygtig i alle andre el-artikler og holder åben alle hverdage mellem 7 og 17 samt på lørdage mellem 9 og 12.

PN El Service
PN El Service